Gymmet

Det är roligt med gymmet just nu.
Nybörjare som jag är. Men jag börjar utmana mig själv mer och mer. Inte på hur tunga vikter jag kan ta som säkerligen vana gymmare gör - för mig handlar det om vad jag orkar på löpbandet/crosstrainern. Sist körde jag en svettig halvtimma på löpbandet (OBS, OBS - jag powerwalkar , inget spring här inte) och efter skrotlyftandet körde jag ytterligare 10 minuter på crosstrainern¨. Det är bra gjort med mina mått :P

Idag däremot började jag springa på löpbandet. Mäkta stolt att jag orkade det! Ni som känner mig vet att jag inte är ngn vidare sprinter - det har varit bland det värsta jag vet. Powerwalk är mer min melodi. Men nu jäklar! Gött kändes det. Men jag fick skavsår såklart - eftersom jag belastar på ett annat sätt när jag springer än när jag går. Jag fick avbryta efter 20 minuter. Men jag var rätt nöjd ändå. =)

När jag gått av löpbandet trampade jag snett och satte mig på rumpan. Haha!
Synd att gymmet var typ fullt :P Jag får bjuda på den ;)

Provade min nya epilator idag. Köpt en supermodell =) Men faen va ont det gjorde! Haha jag som aldrig gjort det tidigare. God! Jaja, man vänjer sig nog..

Nu ska jag blåsa håret o åka till Frölunda Torg för en shoppingrunda. =)

Kommentarer
Postat av: Antonmarit

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-09-02 @ 11:10:10
URL: http://antonmarit.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0