Flashback...

Mycket tjo och tjim över Alla hjärtans. Förra året var jag inte singel - enda alla hjärtans någonsin jag hade kille :P Haha, men den spenderade jag i Karlstad med vännerna och Daniel han träffade en tjej som heter Karin. Kul.


Mycket piggare idag. Tror jag. Har tvättid. Ska snart bort med resten. Sen ska jag måla mina naglar. Frukosten är avklarad. Funderar på en promenad. Eller så förlänger jag tvättiden och tar mig till gymmet medan tvätten torkar. I ärlighetens namn gick jag inte till gymmet igår. Var rätt less när jag kom hem o satt hellre o snackade skit på msn. Idag blir det ändring. Ska röjja i mina papper som jag på ngt vis låter bli liggandes. För att inte tala om återvinningen - nu har jag två papperskassar som behöver sorteras ute i containrarna igen. How? Behöver laga matlådor också. Japp - tvättiden får lov att bli förlängd.

Ikväll är det matte igen. Tänkte räkna några tal till för att fräscha upp minnet. Och kanske börja på nästa del, får ju vara lite förutseende.


Lyssnar på Sonja Aldén. Det är otroligt lugnande. ♥
Nu ska jag diska.






Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Rock and roll och Skotsk Malt whiskey Pappelapp.

Farmor har vatten i förrådet.

2010-02-10 @ 17:01:03
URL: http://www.itfsverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0