Tisdag bara??


Åh, jag vaknade imorse o trodde det var torsdag. :( Men icke. Jag har fortfarande tisdag och torsdag kvar innan jag får fira jullov. Och onsdagen kommer tillbringas i tvättstugan och troligtvis tar jag mig ett röj här hemma också. Jag vill vara ledig! Tur man får pengar iaf. Något att se fram emot.


Jag älskar mattan jag fick av mamma i julklapp. Och ljusstakarna passar jättebra i mitt vardagsrum.
Tack mamma!


Idag är jag glad jag fått sovmorgon. Börjar om en timma nu och jag har kunnat slappna av på morgonen. Sitter fortfarande i min morgonrock. Den lever jag i här hemma. För den är varm. Jag sitter mest o väntar på att bli sjuk. Nästa vecka ska jag ringa hyresvärden. Eller kanske imorgon redan, förresten. Då är jag ju faktiskt ledig. Ja, så får det bli.

Vi ses i Nordstan om ni vill ;)
Pussen...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0