Tillbaka i beroendet?


Imorse märkte jag en klar skillnad temperaturmässigt i köket jämfört med vardagsrummet - Tuffe ska helt klar bo i köket hädanefter.

Jag har druckit morgonkaffe hela veckan. För att orka komma upp på morgonen. Jag har iaf inbillat mig att det hjälpt. Jag har inte fått någon halsbränna ännu, men den kommer väl. Så veckan som kommer ska jag undvika kaffe igen.

Har mer eller mindre bara vaknat till här hemma. Gött. =)

Ska ta mig an mitt tandblekningskit från Dentaworks, som kom igår. Ska bli intressant o se om jag pallar med det. Måste borsta tänderna och hoppas på att tandköttet är med mig idag. Ska också forma tandskenorna här alldeles strax. Wiiii! Hej vitare tänder!

Förmiddagens to-do:

♦ Duscha
♦ Forma tandskenorna och påbörja tandblekningen (tar ca 14 dagar till slutresultat, 2 timmar per gång)
Fixa håret med min nya locktång från OBH Nordica
♦ Packa klart
♦ Se om klänningen fortfarande passar - annars plan B
♦ Gå ut med sopor/återvinning
♦ Städa iordning här hemma
♦ Hämta ut pengar - kanske hinner med en promenad till Coop, eller iaf till Kortedala Torg...

Sedan kommer Amanda med familj o hämtar upp mig :)
Hörs sen, nu måste jag äta upp o sen duscha om jag ska hinna


Bjuder på en superlöjlig bild från förra nyår :)
Kul att jag alltid lyckas ha lika slitet hår varje år :P

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0