Tandblekning?


Jag ger kunderna ett nytt försök. Hoppas de är snällare mot mig idag :(


I eftermiddag ska jag träffa underbara Carro! ♥ Vi ses för sällan, bästis!

Jag har tänkt på att bleka tänderna ett tag, har kikat lite och det kostar ju en hel massa pengar att göra det hos tandläkaren. Fann iaf en hemsida som fått bra kritik (man vågar ju inte köpa vad som helst) och klickade hem ett startpaket. Det kommer ta ca 14 dagar för mig att göra en sådan kur - 2 timmar om dagen. Hoppas det är värt det. Jag misstänker kaffe och te då det kommer till mina gulnande tänder... Återkommer i ärendet ;) Ska ta före- och efterbilder så kan ni få avgöra om det är ngt att ha.

Nu ska jag dricka ur min kopp och sedan klä mig...
Ha en underbar måndag så hörs vi ikväll. Pussen...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0