Måndag morgon =)


Godmorgon!
Blir en snabb uppdatering.

Jag var så otroligt trött igår när jag kom hem efter jobbet. 9:30-20:45 på jobbet, sen handlade jag mjölk på coop. Jag tog en powernap och sedan satte jag igång med inlämningsuppgiften kl 22. Haha, jag var sååå trött! Sista två timmarna på jobbet tog kol på mig. Inte många kunder. (de som kom var dock jättehärliga - så det är bra) Vem handlar egentligen mellan 19-20 en söndag kväll? Jag hade varit hemma o myst. :)

Borde gjort min uppgift i lördags kväll då jag slutade 19 egentligen, men jag hängde med tre arbetskamrater hem till Daniel och Vidar. Det blev spel och lite vin. Inte mkt för mig, men jag hade jättetrevligt. Lite otur med spårvagnar på vägen hem, men sånt får man ta. Men därför fick jag sitta med uppgiften igår kväll, mitt eget fel. Jag tror dock den blev rätt bra ändå.

Idag blir det skola och sedan kanske en promenad med Lollo. Älskade, fina Lollo. ♥

Fick finbesök på jobbet igår också. Angelica gick förbi. Tack hjärtat! Made my day =)

Nu ska jag smita iväg o lyssna på redovisningar.

Pussen o Kramen!

Party like a Rockstar ;)

haha, inte så pigg idag, man kan inbilla sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0