Lollo, Mikaela, Vino pasta och Liseberg


Imorgon kommer jag ha en underbar dag!
Mitt schema är fullsmockat fram till nästa år :P

Runt tio åker jag hem till Lollo för en kaffe och lite uppdatering (eftersom jag somnade idag).
Sedan ska jag träffa Mikaela och äntligen åka med henne hem till Olofstorp, se på deras hus o hur de har det. Kanske får träffa hennes lilla dotter också :)

Efter det bär det in till stan igen. Har bokat bord på Vino Pasta kl 17,30 och sedan ska det göras julmarknad. Inte hunnit med det ännu så det ska bli trevligt. Glögg ska inhandlas - den är godast där! Tanken är att dricka lite vin till maten så man kan vara lite varm en stund iaf. =)

bild från restaurangkartan.se



Kommentarer
Postat av: din egen gentleman

fin blogg du har<3 och tänk på mej när jag döör på jobbet imon..o du får käka restaurang och leka julmys!

2010-12-20 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0