Kärlek ska inte förnekas!


Jag har haft en kalasbra dag!

Pluggat alldeles för lite, men jag tror jag kan det rätt bra ändå :)
Tog en promenad med underbara Lollo. Mer av den varan..! (på löplabbet kan man dessutom köpa halkskydd)

Sedan tog jag mig hem o slog in ett par paket och pratade med Farmor ♥

Åkte in till stan o kikade på en julklapp till min far och pratade med fina kollegor ♥ Har sån jäkla tur med mina medmänniskor! Ni är fantastiska! Både klasskamrater, kollegor, vänner och familj. Tack!

Träffade sedan Carro. Tog en sallad på Franks och så fick hon en jätteförsenad födelsedagspresent. Skärpning! Vi ska ses mer. På lördag hänger hon med mig på fääääst! Vi tog oss en tur på stan och planerade julklappar. Jag föll dit och köpte två blusar till mig själv. Åh, igen! Haha, men jag blev ju typ kär. :) Och - kärlek ska inte förnekas!

Idag mår jag bra :)
PUSS..!!

Lyssna förresten på Linnéa Khalil!
Får inte hon kontrakt snart vet jag inte var världen är på väg. Idol - släng dig i väggen!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Kolla gärna in min novellblogg www.becauseyoupray.blogg.se - där skriver jag just nu en novell om Miley Cyrus, men hon är inte känd i denna novell utan okänd. Hoppas du kollar in den & kommenterar! :]

2010-12-08 @ 19:08:30
URL: http://becauseyoupray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0