Friday baby


Wishlist

» Tekoppar
» Underställ
» Försvarsspray (sån med färg)
» "Halkskydd" till skorna (så man kan använda sina joggingskor när man är ute i snön o promenerar utan att ramla)

Haha - mycket nödvändigheter.


Min dag började med ett sms från Lollo 08:30. TUR! Jag gillar inte att sova länge. Har visserligen en inställd lektion nu på morgonen, men det är ändå rätt gött o komma upp i tid. Lollo ska göra halkan idag. Roligt..! Sen ska vi ses ikväll. Myspys!

Imorgon bitti har jag tvättid :P Ska också springa lite på stan o lösa julklappar och annat. Sedan blir det kalas för en fin vän :) Roligt..! Det blir en bra helg det här.

Nej, om jag kanske skulle kika på grupparbetet.
Hörs sen, puss..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0