Ända till september*


Bra helg!
Tjejsnack med Lollo o Sandra ♥, en full Andreas, quiz och idol präglade fredagkvällen.

Lördagen började med tvättid kl 8 och jag var skittrött, fortsatte med telefonsamtal från hela familjen i Floda. Fann två julklappar på stan och köpte en blus till mig själv när jag ändå var i farten. Pepparbiff och klyftpotatis och sedan en powernap innan det bar av till Linné.

Massa vin o dricka, Calle använde min tröja som halsduk, Frida fick inte av sina skor, en annan blev skitfull och levde i sin egna lilla värld, allsång till gitarren, en läpp sprack och ett knä fick sig en rejäl stöt, låtbyten till förbannelse och Markus försvann när vi gick ut från McDonalds kvart över fyra på morgonen.

Tack mina fina vänner! ♥






Ett hjälpa varandra

*Peter Lemarc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0