Tv-shop

Imorgon är det skoldags. Jag har fortfarande inte fått mina böcker..!? Hoppas jag får dem idag...

Idag kommer jag spendera dagen med att städa lägenheten (börjar jag efter frukost bör jag dock vara klar runt 11 iaf, det är jättebra att gå upp tidigt!) Sedan ska jag handla och laga mat. Träning i eftermiddag tror jag. Länge sen jag var på gymmet.

Som den tv-shop nörd jag är har jag fått för mig att beställa hem "Ab Cirkle Pro". Det var någon som sa att den faktiskt fungerade. Men den är så rackarns dyr (2000 kronor) för en student - och jag har inte ens betalt mina kursböcker ännu. Så man kanske får vänta med den och önska sig i julklapp - ett bidrag till den iaf. Har fått världens mage efter oregelbundenheten jag haft de senaste två åren, vad gäller mat, träning och allt man ska tänka på. Ser fram emot regelbundna rutiner. =)



Gårdagen spenderade jag på Heden. Krogcupen avverkades och jag var del av den största hejarklacken på plan - dessvärre gick det mindre bra för grabbarna, men det är en annan femma. Jag hade iaf en trevlig dag med älskade Lollo!

Saknar min kamera, hoppas få ut en ny i veckan.
Nu blir det frukost, så man får någonting gjort idag =)

PUSS..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0