Svettigt!



Skulle gått på Oskar Linnros ikväll, men jag hoppade det. Kände istället för en promenad och att laga matlådor, Dessutom kände jag att jag behövde städa lite. Sagt och gjort. Förutom att promenaden urartade i en löparrunda. Sprang i en nedförsbacke - det är ju enklast. Då sprang jag ju såklart förbi en munter motionär så jag var tvungen att springa vidare - ville ju inte visa att jag bara sprang när det vart lätt för mig;) Men en bra morot! Och jag höll ut hela vägen hem sen. Mycket bra! Svettig och härlig efteråt.

Lagar lax och potatis. Vanligt förekommande matlåda på jobbet. Sist frågade vakten om det var det enda jag åt. Nej, jag brukar variera med spaghetti och köttfärssås också ;)

Nu är mitt hem lagom städat och kläder är ihopplockade. Väskan är förberedd inför imorgon, så jag ingenting viktigt glömmer. Ska på dejt på Incontro efter jobbet. Höhö :P As if

Jag lämnade bilen i Floda i eftermiddags och jag och mamma spelade Yatzy. Jag har blivit en riktig nörd. Spelar det så fort jag får tillfälle.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0