Stjärnfall



Hej-Gå-O-Klipp-Dig

Jag beger mig till Floda ikväll för att se på det beryktade stjärnfallet då det troligtvis är klarare där än här i stan, ja kanske inte just därför men det verkar onekligen intressant..! Då ska man önska sig något. Jag vet vad jag ska önska! =)

Anledningen till mitt Floda-besök är faktiskt att Sandra ska få ta sig an mitt hår. Det är verkligen hemskt nu igen. Trasiga toppar och utväxt som heter duga. Hon är kanon att hon kunde lösa det redamn ikväll! Tummen upp!

Jag har simmat 1500 meter idag igen. Och återigen har jag somnat på sängen när jag kom hem. Haha, jag är rätt klen!

Tänkte kolla med mamma om jag kan ta bilen ikväll eller imorgon. Har en massa kläder (4 överfyllda jättepåsar - hur lyckas man samla på sig så mycket?) som ska skickas till klädinsamling och dessutom hade jag behövt storhandla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0