Nervös tjej

Nu är kurslitteraturen beställd. Allt utom en bok. Den bok jag ska ha allra första dagen. Suck! Finns inte att köpa på blocket och när jag sökte på studentbokhandeln fanns den inte heller där. Ska ändå ta mig en sväng dit upp idag efter jobbet och kika. 

Nu är det bara en vecka kvar till skolstart och jag börjar faktiskt bli hypernervös. Faktiskt. Det är ju inte så att man inte gjort ngt liknande tidigare. Har ju faktiskt börjat på universitetet en omgång för ett par år sedan. För att inte tala om när man börjar ett nytt jobb. Det är bara att grab the bulls balls! Men det är ju så att det var så länge sen, nämligen.

scarr...

Men jag är iaf supertaggad att äntligen börja plugga..!

Kommentarer
Postat av: alexandra

lycknis.se säger jag bara hehe

2010-08-23 @ 17:24:00
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

måste ju fråga, vad är det du ska läsa till? hänger inte riktigt med. Vet att du sökte en massa olika...vet dock inte vad det blev...kram

2010-08-23 @ 17:28:36
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0