läggdags

Hej från soffan!
Sitter och vilar mina fötter. Ska snart lägga mig. Jobbar hela dagarna 9-20,30 nu tisdag, onsdag, torsdag. Men sedan är det långhelg =) Fre-sön! Känns så bra! Då ska jag fira lillasyster och pappa.

Det är förresten sällan jag har så bra jobbdagar som jag hade idag. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtade till skolan. Det ska bli sjukt kul! Jag känner mig redo för skolbänken igen. Bästa med KY måste vara att det är så mycket praktik, plus att det bara är 2 år.

Nu blir det en fast and the furious-film innan läggdags. Puss..!

Kommentarer
Postat av: alexandra

bilder på det jag gjort?

Haha men köksluckorna har du ju sett gumman, de satte vi in för 4 år sedan!;-)

2010-08-19 @ 11:05:15
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0