Kalaset kan börja!

Jag vaknade alldeles av mig själv för en halvtimma sen på min lediga dag. =) Det är kanske inte så konstigt visserligen, då jag somnade klockan nio igår kväll. Det gick verkligen inte att vara vaken längre, som om man tagit sömnpiller kanske? Jag simmade iaf igår. 1500 meter, sen var jag färdig. Några kallsupar på det och för mycket klor i mina ögon. Men det var det värt. =) Tog mig en bastu och satte i en hårinpackning. Sen bar det hem till äggmackor och så somnade jag bums!

Idag blir det en morgonpromenad, hämta ut paket från Nelly.com, köpa present till lillasyster som snart blir 16 (!), se på And there was light med Carro o Kenneth och avsluta dagen med Scotts på Packhuskajen! Idag är det Kalas..! Kanske hinner med lite stand-up, det är ju ändå Apelgren - ni vet, taxichaffisen i reklamen =)

Idag:
19,30-21,15 Storans parkering - skrattfest på Storan
19.00 - 23.00 Scotts på Packhuskajen

Onsdag:
21,30 - 23,00 Hardcore Superstar på Götaplatsen
22.00 - 23,00 Kapten Röd - P3 spelar in på Storans parkering

Torsdag
18,00 -18,45 Oskar Linnros, Storans parkering

20,00-21,00 Amanda Jensen på Götaplatsen
21,45-23,00 Teddybears, Götaplatsen
22,00-23,00 Outlandish, Storan

Fredag:
Efter jobbet drar jag ti pianobaren på Incontro

Lördag:
20,00-20,45 Stefan Andersson, Stenpiren
22,15-23,30 En hyllning till Michael Jacksson, Storan


Söndag:
Lillasyster blir 16 så det bär hem till Floda efter jobbet och firar! ♥


I övrigt finns ett jätteutbud vad gäller barnfamiljer (trädgårdsföreningen bl.a), dans på Packhuskajen varje kväll, Stand-up varje kväll, mycket film (bl.a Bio Royal) dans, uppvisningar, prova-på, informatörer med mera, med mera. Läs programmet för att ingenting missa..! =)


Glöm heller inte om ni vill se "And there was light" så håller utställningen öppet endast till den 15:e augusti, alltså söndag. Passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0