Fredagsmys



How did you like it?

Har spenderat fredagskvällen hemma hos farmor. Roligt, stökigt, alla pratar i mun på varandra, faster Karin fick agera klätterställning, Alma stal allas uppmärksamhet men hon tyckte nog bäst om den prasslande påsen, pappa öppnade paket och skrapade lotter utan en enda vinst. Farmor bjöd på middag fint upplagt på en massa fat och i alldeles för många såskaraffer, vi åt tårta och drack kaffe. Farmors syster kallade Jesper för både Jens och Hjärt och pappa blev kallad Jörgen. Det är banne mig inte lätt att hålla reda på alla namn alla gånger. 14 personer på två bord. Det var roligt att träffa mina små kusiner igen. De är stora och Nisse störst såklart, och mognast - jättelugn och fin kille. Sist jag såg honom var han nog bara 5. Så blir det när de bor på Gotland.

Tack för en jättehärlig kväll med den bästa familjen som finns! ♥
Jag måste säga så, men jag menar det faktiskt. =) Tack o lov är jag medlem av en stor familj.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0