En tanke om framtiden

Sugarland.

Idag tvättar jag. Jag har mycket tvätt. Mest lakan och bäddset. Och handdukar till förbannelse. Tvivlar på att allt kommer vara torrt när tvättiden är slut. Har redan hängt upp en del grejer i lägenheten. Hej-Kom-O-Hjälp-Mig!

Jag är faster sedan i mars, det vet ni. Men jag har inte träffat den underbara tjejen sedan Nickes student - 4:e juni..! Två månader har gått och jag har dåligt samvete för hon har vuxit som om det gått ett helt år. Ja, nästan då - det går ju så fort i början, man hänger liksom inte med. Så imorgon ska jag träffa den lilla familjen. Ska ta med mamma också för hon behöver komma ut :) 

Tänk om alla vi barn skulle få minst tre ungar var. 5*3 = 15 barnbarn + vi barn (5st) + respektive (förhoppningsvis) + mamma och pappa + farmor?  - alltså bara de närmaste...sen om respektive har massa syskon o föräldrar o grejer - högtider kommer vara kaos i framtiden. Haha, Lollo kom på tanken när vi var ute på Nordön härom veckorna. Det är kul med stor familj - men SÅ stor? 27 pers på jul?? Tur vi inte har en stor släkt som vi umgås med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0