And there was light

På lördag ska jag, Carro och Natalia gå och se utställningen "And There Was Light". Jag är inte alls särskilt konstintresserad - men detta är något allmänbildande och något man måste gå och se när det ändå kommer till stan! Utställningen har funnits hela sommaren egentligen, men det är nog sluttampen nu och det känns som att det är dags. Ska bli jättekul tycker jag! Renässansens mästare. =)

Pappa ringde förut för att boka mig på lördag. Danmark över dagen med familjen. Myysigt! Men så blir det inte. Får bli en annan gång. Om något år eller så. Typiskt att man ska ha annat för sig.





By the way - Andra antagningsbeskedet finns på studera.nu.
Jag är 10:e reserv på Logopedprogrammet och 20:e reserv på dietistprogrammet. Guuuud, varför kunde jag inte fått komma in nu..?? Jobbigt med ovisshet :( Jaja, liten ljusning iaf. Inte 50:e eller 21:a reserv längre..

Kommentarer
Postat av: alexandra

vet inte, men där jag får jag...eller vi. Det är så mycket vi funderar på just nu så vi vet varken in eller ut. Peter är sugen på att plugga, men vi får se och vart det blir...men inget som är aktuellt just nu. Bara småpratat om det. puss puss

2010-08-05 @ 12:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0