Promenix

Japp, klockan 6 imorses mötte jag upp Angelica för en morgonpromenad. Det var rätt skönt. Det är så ljust ute nu på morgnarna! Snuvan sitter fortfarande i, men nu struntar jag i den!

Igår hade jag naturkunskap och sedan mötte jag upp Emma o pluggade lite matte. Vi fastnade på några grejer :( Lite saker som jag inte förstår varför vi ska kunna. Typ att faktorisera ut så långt som möjligt. Så himla onödigt! Sedan åkte jag hem o mötte Angelica och gick o handlade mjölk och äpplen på hemköp. Jag var rätt trött. Så jag somnade redan halv nio igår kväll! Herregud! Haha! Men skönt var det.

Idag blir det jobb, jobb, jobb till klockan halv nio ikväll... yeye, man ska ju tjäna sitt levebröd.


Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Bra jobbat med dina studier. Jättekul att du har suget att läsa vidare.Kram Pappelapp

2010-04-14 @ 14:35:21
URL: http://www.itfsverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0