Onsdag

Idag sken solen =) Jag är fortfarande lite snuvig, men ingenting som inte går att leva med. Jag önskar jag kunde varit mer engagerad i skolarbetet än vad jag varit idag. Hela tiden fanns annat att göra. Ändå finns det fortfarande disk att diska, tvätt att plocka, hyllor att damma... Vad hände?

Jag har iaf läst lite halvdant i Naturkunskapsboken och försökt svara ett par frågor. Det blev två svar. Sen förstod jag inte mer. Tack o lov att vi har lektion imorgon! Vi ska ha lab...jag är rätt nervös för kemi är då inte min grej.

Sedan ägnade jag tid åt min uteplats och tog tag i mina grenar som tog plats. Nu ligger alltihop i soppåsar. Frågan är bara var jag ska göra av alltihop..? Jag har skjutit på problemet.

Jag insåg att jag inte skulle komma vidare idag så jag åkte hem till Carro och åt mat, sedan tog vi oss en hyfsad lång promenad i högsbo/majorna. Myyysigt och jättehärligt! Mer sånt,tack!


Nu ska jag snart sova. Hoppas på att jag är på plugghumör imorgon bitti så jag är lite mer förberedd inför morgondagens lektion. Wish me luck!

 

Need to go to the hairdresser..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0