Med måtta

Ja... jag är väl ingen stordrickare. 3 glas vin räckte och blev över. Cathrine och jag tog oss några glas efter jobbet igår. Det var kul att komma ut lite. Jag gör det så sällan, blir liksom inte av. Men jag får nog bli bättre på uteserveringar tror jag. För det är mysigt! Vad sägs om Linnéterassen snart?

Klockan tolv igår var jag hemma. Ställde klockan på halv tio - hur kunde jag tro att jag skulle sova så länge? Jo, för att jag trodde klockan var mycket mer än bara tolv. Iaf så vaknade jag sju imorse och tog mig en morgonpromenad. Det var gött.

Idag blir det jobb kl 12 och kvällen är inte planerad. Ledig imorgon. Ska kolla om mamma vill handla med mig då. Jag behöver köra bilen igen. Öva.

Det luktar väldigt äckligt utomhus. Askmolnet såklart.. men hur kan det lukta så illa?


Äntligen har jag hört av min älskade Lollo..!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0