Jag är en medelmåtta

18 fel på ordförståelsen!? Hur är det möjligt? Den delen som jag räknat med skulle vara min starka sida :( Istället visade det sig att jag var en stjärna på statistik. Typ en stjärna...



Yeye... jag har iaf sökt till dietistprogrammet och juristassistent-utbildningen också. Hoppas på att få komma in någonstans och få utvecklas! Gud så jag längtar!

Solen skiner i Göteborg och jag har jobbat idag. Inomhus. Vill ta mig ut på en promenad. Men jag behöver samla lite kraft först. Imorgon har jag en fullt planerad "ledig" dag. Mycket plugg, kan jag ju säga iaf. Innan dess blir det dock en lugn kväll. Kanske ska se "Blommor av stål?"

Det är iaf världens bästa film. Love it!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0