Tummen ur!

Imorgon ska jag gå på ett informationsmöte på ngt som heter Itrim.. Har försökt komma igång med träningen nu hur länge som helst men har varken kunskapen, motivationen eller orken till det, och mitt sötsug måste bort. Det är ju rent av skadligt. En kollega har börjat med en liknande form och hon verkar må så otroligt bra.

Är det något jag känner är värt att lägga pengar på så är det hälsan. Synd bara att det är så förbaskat dyrt. Men samtidigt som man betalar för ett träningskort betalar man för rådgivning, uppföljning, motivation och allt sånt som betyder så otroligt mkt för att man ska orka fortsätta. Ska också kika på Xtravaganza som är liknande, och var ngt billigare. Inte mkt, men i längden blev det ca 600 sek. Däremot vet jag inte om man kanske behöver ha ett BMI som är lite över vad som betecknas övervikt, och det har jag ju inte. Hmm. Ska kolla upp.

I övrigt har jag en ganska intetsägande dag.
Har tvättat och inhandlat en del saker till min lampa, på clas ohlsson. Får hoppas jag kan lösa det där.
Behöver sortera in lite papper i mina pärmar. Kanske man ska göra. Sen får det bli en rejäl promenad. Om det bara kunde sluta blåsa!

PUSSOKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0