September

Wake me up when september ends....

Jaha, det var inte mkt till sensommar. Hösten är här.
Men det är helt ok.

Har nu jobbat och varit sjuk om vartannat. Befann mig under mån-tis i Lilleström, Norge för en kurs. Så nu är jag uppdaterad i rakapparatdjungeln. Bland annat.

Var ledig igår. Gjorde verkligen ingenting vettigt. Fann mig sittandes inomhus mesta delen av dagen. Utomhus föll regnet och det mer eller mindre stormade. Jag och Tuffe lyssnade på musik och tog igen oss efter den intensiva veckan. Sedan pallrade jag mig iväg till "Hemmakväll" och hyrde tre filmer. Idag ska jag träffa mamma. Jag ska köpa en spegel. Äntligen en helfigursspegel. Hur har jag klarat mig på den jag har??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0