Prioriteringar och framtidstänk

Jag har kommit till insikt. Igen.

Jag ska börja plugga. Jag har funderat. Jag ska läsa lite kurser i beteendevetenskap och ta tag i den där jäkla matten. Men main priority är att ha en ledig helg. Där jag får ta hand om mig själv. För denna dagen var rent ut sagt förjävlig. Mycket känslor, mycket stress - inte mina styrkor har jag märkt. Jag ville bara gömma mig och gråta en stund. Så det gjorde jag. Skyllde på ett mycket välkommet spaghettistrå som fastnade i fel strupe. Imorgon är det jag som äter lunch utanför jobbet.
Punkt.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag löser den där matten och kommer in på de kurser jag önskar. De verkar så spännande och jag behöver utveckling. Idag har jag stått på samma ställe och stampat i brist på annat. Mina fötter ömar och tankeverksamheten står still. Ingen stimuli överhuvudtaget.

På fredag ska jag göra följande;
hämta min klänning jag beställt,
köpa en bikini som sitter där den bör för att ha på vattengympan,
köpa nya skor,
åka till Floda o se om jag kan få storhandla med mammi,
ha en lugn kväll på egen hand.

På lördag tänkte jag ta mig ut på öarna för att finna lite ro...
sällskap vore trevligt.


Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh ja det är faktiskt ROLIGT att plugga=)håller tummarna för dig att du klarar matten med galans! puss

2009-10-01 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0