Möten hit och dit

Imorgon ska jag på möte på Xtravaganza på Kristinedals träningscenter. Fördelen med Itrim och Xtravaganza är att man har både tillgång till träning och hälsokonsulter och framför allt att motivationen hålls uppe. Någon som har kunskapen om vad man bör göra för att hela tiden hålla lågan uppe. Någon som pushar en och håller koll på hur det går. Någon som säger till när man hamnar i en svacka. Träningen är viktig för hälsan och framtiden. Och för mitt sötsug som annars kan vara helt okontrollerbart.

Idag har jag varit på besök på Itrim. Allt verkade kanon. Men det är galet dyrt och den 30-minuters stationsbaserade träningen de erbjuder verkar effektiv, men om man är uppbunden på ett år - tröttnar man inte på den då? Dessutom stämde inte informationen som stod på hemsidan. Det drog ner en del. Och startavgiften på de där pengarna man ska punga ut med.. Ja, jag får se om Xtravaganza är något mer förmånligt. Men jag får ju säga att personalen på Itrim var väldigt bra. Goa tjejer.

Mycket funderingar ang viktminskning och framtidsplaner i dessa inlägg. Men det är vad jag tänker på. Till Carros stundande bröllop vill man ju vara lite trimmad. Friskis-satsningen gick ju sådär. Har nog inte varit där sedan i mars. Och så tecknade man för ett år. Ja, så dum är man :P Men de har ingen som ringer upp en när man inte varit där på ett tag. Det är det jag behöver. Det är därför jag är beredd att lägga pengar på ett behandlingsprogram (som det faktiskt är) istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på xtravaganza tecknar du med för ett år, iaf gör peter det hehe...brukar vara så...segt.Puss och kram!

2009-09-28 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0