Jobb, jobb, jobb..

Japp, nu är det jobb som gäller. Har jobbat sedan i torsdags. Idag ska jag också jobba, men i Kungsbacka och det är en väldigt kort dag, bara mellan 15-19.30. Very nice! Gött med sovmorgon! Det ska bli jätteroligt att komma till Kungsbacka igen. Saknar folket där ute. =) Är dock ledig först på fredag och de kommande dagarna är långa. Segt.

Har spenderat min sovmorgon i sängen med min bok. Snart är den klar. Får minsann leta ny litteratur.

I helgen ska jag börja träna..! Idag blir det bara en promenad och tis-tor kommer jag inte orka eller hinna heller för den delen. Det ska bli bra gött att komma igång igen. Ser fram emot vattengympan..! =)

Nu ska jag maila lite, ta mig en promenad och lösa lite korsord.

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0