Pust..!

Nu har jag varit iväg på vattengympa.
Jag har inte varit så slut på länge. Verkligen en helkroppsträning. Får väl se var det gör mest ont imorgon :) Jag är galet imponerad av tanterna i gruppen. Visst är det en skonsam träning. Men ni ska veta att det var ingalunda laterier eller enkelt!

Ska också meddela att för er som missat det så är det Kanelbullens dag idag. Jag har gjort min plikt och bakat. Igår, närmare bestämt. Så när jag träffade Lollo och Sandra på kvällen fick Lollo en påse.

På tisdag ska jag lägga upp ett pass på gymmet - sen är jag igång på riktigt! :D

Ikväll blir det Ensam mamma söker och en bok. Sen är det läggdags.
Ska börja  laga matlåda nu. Grönsaksgryta :D Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0