Emelie i ett nötskal!

Har varit rackarns duktig idag och igår. Jojemen.
Har städat farmors hus, har städat här hemma. Med träningsvärk sedan igår.

Niklas sparade inte på krutet när han la upp ett gymschema till mig. Hohojaja!

Imorgon blir det minsann vattengympa igen - man slipper faktiskt träningsvärken!
Wonderbar! Har köpt mig en baddräkt så brösten håller sig på plats nästa gång :P

Mmm, duktig har jag varit.
Till dess jag skulle laga mat.
Lax i ugn. Mumma..! Ja, men det kanske är bra att kolla upp hur varmt den ugnsfasta formen klarar.
Den gick itu. Så typiskt! Men fisken var iaf klar så det blir matlåda imorgon också. '



Yep! Så går det..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0