Söndag

Klockan är 8.30. Jag sitter nyduschad i min underbara morgonrock och lyssnar på Martin Gabriel. Har gått en morgonpromenad, fixat matlådan och ordnat med frukost så här sitter jag med en kopp kaffe och två knäckebröd med skinka och keso - mumsfilibabba! Planerar min ekonomi för den närmsta månaden. Har fått lite pengar för övertiden så det känns som att det är dags att lösa den där soffan en gång för alla! Ska fjäska för pappi så han kan hjälpa mig att frakta hem - annars får jag väl beställa en hemkörning kanske... Jag har iaf bestämt vilken modell jag vill ha, dock inte färg... Det beror helt på vilken färg jag ska ha på väggen bakom soffan. Hjälp!!

Snart blir det jobb igen. Nästa helg blir det Karlstad och sedan ska jag minsann måla väggen! Får be mamma åka med mig och köpa färg så jag slipper kånka på den.

Nej..nu är det dags att äta upp, blåsa håret och göra sig klar. En kort dag idag. Me like =) Kanske jag orkar en promenad också ikväll - det är så gött..!

Kommentarer
Postat av: alexandra

du är så himla duktig med dina morgonpromenader! =)

2009-05-24 @ 14:23:29
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0