Meningslöst inlägg

Den perfekta arbetsdagen ligger på 6 timmar. Det förstod jag igår.
Lallade in runt 12, gick pigg o glad därifrån kl 18... =) Very Good.. Jag var t.o.m pigg när jag kom hem. :) Och på morgonen hann jag med en powerwalk med mina hantlar (länge sen nu, fick ont i höger axel... :S) i ösregn, ska tilläggas. Hurtigt om något..! =) Nöjd.

Nu blir det jobb också i helgen. Känns helt okej. Helgen är ändå de roligaste dagarna på jobbet. Kortare dagar och mer folk. Passar alldeles utmärkt. Nästa helg är jag ledig, hör och häpna (!) fre-sön, det är fasen inte ofta man får långhelg, men nu ska jag ha det varannan helg förhoppningsvis. Vill hitta på något då! En utflykt? Göra mig sällskap?? 

Funderar över Östersund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0