Kristi Himmelfärd

Alla dessa högtider, tror inte det finns många som håller reda på varför vi har en röd dag såhär mitt i veckan. Pingst nästa helg dessutom. Gött för de som jobbar normal mån-fre-vecka. Själv ska jag jobba. I don´t mind. Har varit ledig i två dagar nu. Enough is enough när man ändå inte kan komma iväg och göra vad man önskar. Jag behöver måla min vägg...!! Har dock ännu inte kommit på vilken färg det blir.

Har blivit en morgonpromenad innan frukost. Jag börjar inte förrän 10.30 så jag kände att det hann jag med =) Tuffe älskar att jag har öppen dörr - hon tjattrar med fåglarna på utsidan. En trevlig morgon men ovanför lurar mörka moln. Återigen - det är ok att jobba idag. 6 timmar med 100% ob dessutom. Gött. Ska kika på vad det blir för tv och kanske kamera? Det som är jobbigast är ändå det där med soffa. En snygg och skön till ett bra pris??

Längtar till nästa helg!! Då blir det Karlstad för hela slanten!
Då ska jag banne mig ha en kamera. ♥

Ska komma på ett yrke där jag kan trivas men där man bara jobbar mån-fre... Kom gärna med förslag..!


Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi längtar!

2009-05-21 @ 11:23:24
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0