Härligt!

Ibland uppskattar jag lediga vardagar mer än annars. Idag är en sån dag. Ledig tvättid - nu är tvätten ren, har tillomed tvättat överkastet till min säng. Ingen som stör på min powerwalk, inte särskilt mkt bilar eller andra hurtiga människor,  istället en strålande sol med mycket energi. Ska snart in till stan o kolla butikerna, kommer antagligen inte vara alltför mkt folk nu på förmiddagen även om det faktiskt är löning.

Sen ska jag hem till Floda och diskutera tippen och IKEA med far min. Och förhoppningsvis inhandla färg med mamma.

Mitt sötsug är inte borta - men numer längtar jag inte efter sura flaskor och salta K, istället har jag fått dille på yoghurtöverdragna cashewnötter. Mumma..!

Ska ta lite bilder med min kamera idag också. Vet att lillasyster kommer bli avundsjuk.. men hon har faktiskt också en. Får hoppas hon vill ställa upp på bild iaf.. Har knäppt lite bilder på min underbara syrén här på uteplatsen. Fint! :)

Måste nog lösa en fotvård snart...vet inte var bara.. ska kolla  när mamma ska göra en behandling på "Lilla kurorten" så kanske vi kan gå ihop...

Puss..!
Idag är en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0