en kortis...

Älskade vänner - ni är underbara!
Antonia , det var alldeles för länge sedan vi sågs! Skärpning..!

Imorgon bär det av till Alexandra uppe i solens stad. Det vankas engångsgrill och sol! Lockar som tusan. Gött att jag bara gör en 6-timmarsdag på jobbet imorgon. Allra helst hade jag varit ledig, som jag skulle varit. Men när kollegorna behövs på annan ort får en ställa upp. Japp.

Fasen va mitt internet hoppar ur hela tiden.

Jag mår iaf mycket bättre nu =)
Köpte mig en bok som jag kan läsa på tåget imorgon. Blir kanon.

Ska nana när jag borsta klart mina tänder.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi=) längtar till ikväll=) puss!

2009-05-29 @ 06:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0