Morgonstund har guld i mun

Stegade mig upp ur sängen 07:10 för en promenad. Ibland är jag bara för hurtig ;) Efter 40 minuter kändes duschen lockande. Magen började kurra och jag har just avslutat dagens viktigaste (och godaste) mål. Idag är en bra dag.

Ska ta mig till jobbet om en stund. Tog mig en kik på schemat och börjar lite smått oroa mig. Vi har två kassor som måste vara bemannade och iomed att Anki tagit ut en semesterdag är det jag som får stå själv mellan 11-12... Ska jag dela på mig då eller? Samma sak vid stängning.. Hmm...konstigt att de inte tagit in ngn annan eller gjort att Mariella eller Sandra kommer in tidigare och en stannar längre. jaja, jag löser det med resten av kollegorna. De brukar vara hygglo :)

Åh vad jag börjar bli trött på sallad. Alexandra! Hur gör du? Måste variera bättre. Potatisen jag åt i fredags var det godaste på länge. Färskpotatis är det bästa som finns på sommaren.

Idag blir det kasslersallad från igår som matlåda.. Känns föga spännande.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Sallad sallad sallad så det nästan växter ur öronen...=/ ja, man blir bra trött på det! Men vad ska man göra när man vill att kroppen ska må som bäst? Vet inte hur man varierar sallad...men kanske slänga i fetaost, oliver etc i ibland också...kanske kan göra lite goda egna dessingar. Sen får man synda när det är midsommar och sådana högtider=) då kan man inte hålla på och fjanta sig haha=P Så länge man inte slarvar hemma så är det lugnt. Lagom mängder och sköta sig hyffstad bra hemma=) jag är med trött på denna j*vla salladen, iaf och hacka den! usch!

2009-06-21 @ 13:47:37
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: syster

FÄÄÄRSKPOTATIS! jag är helt kär hihi

2009-06-21 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0