mitt i veckan

Gårdagen började riktigt kass.
Jag tror att jag har ngt virus i mig som vill bryta ut här snart igen. Är alldeles tung i huvudet och trött i kroppen. Iaf så lyckades jag ställa om klockan när den ringde och sedan inte vakna vid andra signalen. Det slutade med att jag vaknade självmant när det var 30 minuter innan jag skulle gå. Byebye härliga lugna morgon! Sprang in i duschen och fick stressa som fasen. Bara för att morgonen gick dåligt tyckte jag att resten av förmiddagen också var kass. Tråkiga gnälliga kunder och annat som störde min frid.  Dock en eloge till mina kollegor. :) Som alltid lika rara. ♥

 Har just nu två favoritlåtar, can´t get enough of them :)

Kings of Leon: Use Somebody

Milow: Ayo Technology

Jobbar idag och imorgon, sen tar jag långhelg. Gött..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0