Heja Nicke!!

Får ju säga att familjen inte kunde valt en bättre vecka att ta sig till Grekland iaf. Kreta - underbara ö!! Här hemma regnar det mer eller mindre konstant. Tråkigt! Vill också till Grekland,... jag älskar Grekland. Japp

Får hoppas på uppehåll medan StarkeMan-tävlingen hålls kl 11 i Floda. Heja Nicke!
Jag ska ta en del bilder. Roligt! Duktig är han´..och stark :P

Middagen hos Angelica var übertrevlig och härligt lugn. Vi sjöng till gitarren och åt gott. Angelica fick presenter och kvällen avslutades över vin och ett parti yatzy i goda vänners lag. Myspys!

När jag inatt klev av tåget i Göteborg fick jag mig lite flashbacks från förr. Medan jag stod o pratade i telefon kom en gammal flamma upp och sa hej med det största leende jag någonsin sett. Eftersom jag pratade i telefon samtidigt hörde jag inte mkt han sa, men han ville att jag skulle hänga på ut och presenterade mig för sina vänner och hänvisade till 13 år och Taekwon-do. Haha! Sånt man minns. Kul att han är yngre också :P Vill nog minnas att han var den första jag kysste. Träffades på ett Allahjärtans-disco på Rydsbergsskolan. Haha! Jag var nog 14, eller skulle fylla....tror jag. Ojoj, så gammal man blivit! 8 år sedan redan..

Övrigt intressant:
jag har en blå tå. Jo, det är sant - igen. Den är svullen också. 
Har lyckats drämma till sit-ups-brädan jag har. Det gjorde ont. 
Man kan säga att jag har otur med mina fötter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0