Härligt..!!

Hade mitt internet varit lite snabbare hade jag kunnat slänga upp en hel hope med bilder - nu nöjer jag mig med en del åt gången.

Har haft en underbar vecka ska jag be att få tala om. =)

I tisdags lyckades jag ordna mitt vardagsrum och var otroligt driftig, på torsdagen städade jag hos farmor och umgicks med henne. Shoppade en del på eftermiddagen. På fredagen fyllde jag 22 och arbetsdagen var en av de bättre. =) Sedan träffade jag Angelica på kvällen och vi såg på liveband i bältesspännarparken - the Vibes blir till att lägga på minnet. Lördagskvällen spenderades ihop med familjen.  MYSPYS!! Här är lite bilder. Enjoy!



 

  


PUSS..!! ♥

Kommentarer
Postat av: antonia

Grattis på födelsedagen i efterskott sötnos! Kul att se alla fina bilder på din fina familj också! Ni är så jäkla lika allihopa (!)

2009-06-08 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0