Fredag 12:e juni!

Idag är det Angelicas dag!
Gratulerar...!!




Har vaknat och ätit frukost, ska snart på ärenden i stan. Vill nog klämma in en promenad när regnet behagar hålla upp. Gött att vara ledig. Hittade min gamla kamera - roligt med gamla bilder som man nästan glömt  =) 

Ska dubbelkolla med födelsedagsbarnet om det var idag middagen jag var bjuden till skulle hållas. Annars blir det singstarkväll hos Anki. Roligt! 

Imorgon bär det av till Floda. Kvart över tio blir jag upphämtad i storebrors nyinköpta bil och så åker han, jag och Sofie för att kika på StarkeMan-tävlingen i Floda där lillebror ska tävla. Heja heja!! Resten av familjen har åkt till Grekland - jo jag tackar jag, Nicke är 18, gissa om han kommer ta hem kompisar under deras bortavaro! :) Tur för dem att han är skötsam.  

På lördag kväll är det iaf inflyttningsfest hos Mariella som gäller - ska bli hur roligt som helst! Giganter och Lisebergsfolk. Rooligt! 







För nån som du...kan inte släppa dig ♥



Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh mysigt med grekland=) passar ju perfekt nu när vädret är så tråkigt här=/

2009-06-12 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0