En bra dag!

Haha! Dans-dvderna och jag var ett stort skämt - aldrig tidigare har jag varit så felplacerad och skämts så mycket i min ensamhet som i mitt vardagsrum ikväll framför tv:n där jag försökte härma alla rörelser! Visst var det härlig rytm, men I´m sure not maid for samba.. Nä, blir retur på dem. I ren trots begav jag mig ut på en powerwalk istället. Jag som hade sett fram emot det! Jaja..så är det, har jag testat det också - kommer aldrig mer beställa hem ngt liknande igen. Promise!  Tillomed Tuffe undrade vad fasen jag höll på med.. Aj, aj...

I övrigt var dagen en av de bättre på länge. Härligt att jobba med dessa häriga arbetskamrater! Dagen gjordes ju inte sämre av att jag haft de bästa av kunder! Fått komplimanger, trots att man känt sig sådär lagom fin. Den roligaste att höra var:
 
"Du är alltid så glad. Har man haft en dålig dag och kommer in här och pratar med dig så har man plötsligt en jättebra dag"

Det gjorde mig rörd och jag blev bara mer övertygad om att det är service och kunder jag vill arbeta med. Det skadade heller inte att denna härliga kommentar kom från en kille i min ålder - och han så bra ut också ;)

Nu blir det Benjamin Buttons otrolig liv.

För övrigt så var Vicky Christina Barcelona inte ngt som imponerade på mig inte... Är antagligen inte så konstnärlig man bör vara..  Såg inte charmen med fimen - eller ens meningen. Nu kanske jag är orättvis, men jag förstod den inte. Vad ville man förmedla? Att det visst går att ha ett förhållande med tre älskare? Att det är lite jobbigt ibland? Att vissa väljer att gifta sig trots en oannonserad otrohetsaffär? Ähh... Jag är dålig på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0