Onsdag =)

Nu har jag inhandlat Voltaren. Det ska nog lindra min magsmärta.
Det var tydligen tecken på gallsten, enligt sjukvårdsupplysningen, men eftersom det är en smärta som kommer bara då och då så skulle en tablett kunna avhjälpa problemet. Men om det fortsätter och blir värre ska jag kontakta läkare... Vill inte!

Jag är nyfriserad. Och väldigt blond.

Men jag vänjer mig nog. Imorgon när jag gör mig iordning kommer jag vara såå nöjd. =)

Jag och Carro har också varit en sväng på Friskis idag. Men vi insåg snart att vi nog ska ta oss till en annan anläggning än den mest centrala. Folk stod i kö för att värma upp. Tur att vi inte gillar gym så fantastiskt mkt. Nästa onsdag ska jag dansa istället tror jag =) På anläggningen i Gårda.

Hade tänkt åka hem till Floda. Men pappa hade feber, mamma var förkyld och alla syskon hade spytt.
Nä, jag håller mig därifrån ett tag till. Får hoppas på att de är friska nästa helg! Så jag kan få hjälp med flytten.

Made in Sweden. Killen får gaska upp sig - han får hjälp av proffs. Var lite tacksam!


Imorgon är det jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0