Magknip

Åh!
Har haft världens magknip av o till i två dagar nu..
Skrämselbilder i mitt huvud efter att ha läst diverse frågor o svar på doktorsidor...
Blindtarmen?

Ska ringa sjukvårdsupplysningen tänkte jag. Men jag som har lite av en läkarskräck efter att ha blivit nedvärderad av diverse husläkare för att ha kommit med saker som de tycker inte är ngt, drar ut på det hela... Alltid. Men jag vet ju nu att man mår bättre när man vet vad det hela handlar om. Har faktiskt bara haft positiva intryck då jag tagit mig till läkare i Göteborg. mmm, det är nog bra att slå dem en signal. Det kanske inte är ngt, kanske hjälper med en tablett?

Igår hade jag en kanondag! =)
Tvättade på morgonen. Sedan lunchade jag med Caisa ♥  som jag inte sett  på ett halvår. Uppdatering =) Alltid trevligt! Vi åt på Franks och jag tog en grekisk sallad. Mumma! Sedan bar det av hemåt.

På kvällen tog jag mig till Kungsbacka där Maja gjorde iordning en massa gott plock. Sedan kom Madde och Nina också. Vi har alltid så himla mysigt ihop! Åh! Att vi inte gör det oftare! Blev mycket skvaller och fniss =)





Ska boka biljett till Karlstad var det tänkt nu också. Åka upp till Alex o hälsa på, jag, Terese o Rebecca!
Ska bara se till o få ledigt så jag kan åka tidigare. Bör inte vara några problem om jag ändå är ute i så god tid tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0