Funderingar

2009 har börjat ganska ok. Men nu börjar jag bli rastlös.
Vill gå en långpromenad och svettas riktigt ordentligt, eller köra riktigt hårt på ngt pass, men det är ju inte mn grej så jag har inget träningskort. Ska nog kolla utbudet på Friskis.. Ska vara billigt också - bra när man inte utnyttjar det till fullo. Men kanhända man tycker det är jätteskoj.

Idag ska jag ta mig en sväng på stan - vill ha lite nya kläder i min garderob.
Sedan ska jag hem till Floda o hälsa på. Måste börja planera min flytt. Någon stark som kan slänga min soffa ?

Borde börja packa egentligen. Kartonger behövs. Sådana där riktiga flyttkartonger denna ggn - sist hade jag en massa små kartonger, men då hade jag inte så jäkla mycket grejer så det gick an. Tråkigt att flytta själv bara  :( Hoppas att någon kan hjälpa mig! Måste börja planera sånt, så jag inte står där när det väl är dags och inte vet hur jag ska göra.

Flyttstädning tänkte jag göra en del pö om pö så jag inte har allt på en gång kvar. Men vad börjar man med? Ugnen kommer jag använda en hel del denna månaden också. Garderoberna? Då måste jag plocka ut alla saker. Hmm.. Ja, flyttkartonger... Får nog börja där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0