Förvirrad

Helt plötsligt kände jag det som att jag inte visste hur det var att jobba. Gör man det? Vad jobbar jag med? När jobbade jag sist? När ska jag jobba igen? Måste jag jobba igen? Känner inte för det.... Konstigt hur tre dagars ledighet kan göra en förvirrad. Som om detta inte vore nog - jag är ledig i ytterligare två dagar!

Jag tror det är för att jag inte gjorde annat än att arbeta i december. Så nu är man helt urpumpad. Jo, ibland var jag ledig - så jag hann tvätta, men jag hann inte slappna av ordentligt. Jaja...jag vet att jag ska jobba på torsdag iaf. Haha!

Har gått på stan en stund idag - fann inget särskilt faktiskt. Men jag kom på när jag kom hem att jag borde köpt ett par raggsockar - det ska jag göra imorgon. Så man klarar kylan.Hua! När tåget mot Floda just satts i rullning ringer bror min och det är bara att åka tillbaka. Vi åkte till mitt jobb o köpte ett NintendoWii till honom - så de kunde ha ngt roligt därhemma. Som att man inte har annat att lägga sin tid på :P

Sedan åkte jag hem till familjen och åt soppa och nybakade bröd. Mysigt!
Pappa är uppbokad helgen jag ska flytta så jag måste ragga flyttkarlar! Illa! Jag känner inte en själ som skulle kunna hjälpa mig. Dumma, dumma Taekwon-do! Varför den helgen..??

Kikade på hur Martin fått det i sin lägenhet på hemvägen och jag var imponerad! Duktigt! Kom hem o fixa hos mig också vid tillfälle =)  Vi åt bullar också , mycket gott! Sedan tog jag tåget hem.Iskallt ute!

Imorgon ska jag på vinteräventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0