Bröllopsform

Ja, nu är det dags.
Idag är det jag och Carro som tar oss i kragen, packar träningsväskan och skaffar årskort på Friskis.

Skönt ska det bli - få svettas ordentligt igen!
Har dessutom upptäckt - till min lycka! att också Friskis erbjuder afrodans! Ska bli så roligt att testa detta! Dock bara på anläggningen vid Eriksberg, men va sjutton - 16bussen går ju dit snabbt och enkelt! Tjoho!! Och det allra bästa är att man får så mycket för en liten summa. 3200/år vilket innefattar gruppträning, gym och dans på alla 7 ställen i Göteborg. =) Kortedala, nära mig. Vid Domkyrkan när jag tränar med Carro, vid St Pauli när jag hälsar på Daniel, Eriksberg när jag ska dansa afrodans =) Kan inte bli bättre.

Ja, nu är jag entusiastisk. Får hoppas att det håller i sig !

Vi ska ju vara snygga när vi står längst fram i kyrkan med vackra klänningar.

Carro mitt hjärta du kommer vara världens vackraste brud! ♥
Me love you lots!

På incontro!Incontro 
Piff o Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0