Uppdatering

Skulle egentligen betalt lite räkningar här på morgonen hade jag tänkt, men jag hittar inte dosan till min internetbank. Får göra det sen... Istället har jag ringt tele2 och bett om autogiro.  Hur dumt som helst att betala 25 kr extra per räkning för att få hem den i brevlådan. Nej, jag avböjer.

Jag har förbjudits träning idag. Har blivit smittad av snorig näsa. Illa. Jag skyller på Daniel.

Istället ska jag ägna dagen åt diverse bestyr. Alldeles strax ska jag gå en promenad ner till Olskrokstorget och inhandla lite mat. Ska dessutom köpa olja så jag kan göra min otroligt bra hemgjorda (och billiga) peeling. Man blir verkligen jättemjuk och alla döda hudceller försvinner i ett nafs! Hade tänkt uppsöka solarium också så man kan få se lite fräsch ut. längtar till våren sätter in på allvar, och det känns som att det inte är alltför lång tid kvar :D Underbart!

Ska hinna med lite tvätt också under dagen.

Sedan blir det fika med Mikaela. Skoj! länge sen vi sågs.

Efter en misslyckad pokerinsats av mig är jag nu dömd till att steka pannkakor åt mannen när han kommer hem från jobbet. Men jag räds ikke! Det är ju jättegott med pannkakor så jag ska göra dem med glädje - och mycket kärlek!

Tisdagen spenderades hemma i Floda med underbara familjen Holmberg. Myspys, semledag och tekniska under. :S

På söndag åker vi till Kiel! Ska bli helt underbart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0