Update

Ja, nu ska ni få höra.
Den där jäkla temperaturmätar-killen som var här i torsdags var ju en sort för sig får jag väl säga. Han gjorde jobbet på två röda men sen tjötade han minst sagt hål i huvudet på mig. Han berättade om sitt liv o alla hyss han brukar göra på okända människor då han är ute på danstävlingar, både i Sverige och utomlands. Jojomen, han var nog en sort för sig, kallade sig för "lindyhoppens zlatan" . Alla hyss innehöll självklart rekvisita från favoritaffär Kondomeriet. Ville jag lyssna på detta? Nej!

Illa.

Sedan har jag uppdateringar om den afrikanska dansen. Det var så flummigt! Men man tränade faktiskt hela kroppen kändes det som. Det var ganska skumt och mkt yviga rörelser. Haha! Ja, ni skulle sett. Däremot var det inte så svårt så jag kände mig inte lika bortkommen som på jympan i tisdags =) Men ja.. några pass till blir det nog på afrikansk dans. Spännande. Ska se till o få in rörelserna lite bättre sen också.

Nu ska jag snart till jobbet.
Sussie kör idag, mycket bekvämt för mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0