Tisdag , 17:e februari

Längtar efter våren. Drömmer om promenader i den fortfarande lite kyliga solen, men med solglasögonen på och jeansjacka. =) En fika på uteserveringen och solkyssta kinder. Snart är den här. I hope.


Helgen, mina vänner, var alldeles förträfflig!
Bilder kommer ikväll då jag inte förstår hur jag får bilderna till datorn. Haha, teknikens under. Men då det är Daniels kamera och inte min har jag dålig koll. Finns ingen sladd.

Tågresan upp gick smidigt och obetämda platser till trots fick vi sitta på samma ställe hela resan. Gött. Väl uppe i Karlstad hämtade Alex oss på stationen. Galningen hade cyklat ner i snön. Kallt så in i norden (ska tänka på det nästa gång man packar väskan, hade knappt en varm tröja med mig) och halt var det på vägarna. Rebecca och Terese hade klackar på sina skor så de gick lite långsammare. Hemma hos Alex gjorde vi iordning sista biten på köttfärspajen hon hade ordnat med och vi åt gott. Godis och vindruvor blev det till filmen. Skräckfilm och jag bestämde mig för att inte titta - är en riktig liten fegis faktiskt.

På lördagen gick vi en sväng på stan och sedan tog vi oss en powernap innan vi lagade tacos. (jag har en helmysig bild på oss alla fyra när vi ligger i sängen tätt ihop o ska vila) Sedan gjorde vi iordning maten och svängde också snabbt ihop en sats med kladdmuffins. Mumsfilibums! Vinet korkades upp och sedan kom Peters kompisar och det blev förfest innan vi drog till "nöjes".



"Får jag bjuda på frukost imorgon?"
"Hon är den sötaste tjejen jag någonsin sett, åh va synd att hon är upptagen"
"Han är nog kär i dig"
"Han pratar så gröigt, vet inte vad han säger"
 


Skönt att jag höll mig så "nykter"! Mådde alldeles underbart bra i jämföelse med vad jag brukar göra.


Tack för denna helgen mina älsklingar! Ses igen den 28:e va?
Pussar och kramar bara till er!
♥∞♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja jag ska nog komma...boka den helgen preliminärt iaf!=D Iaf fredag-lördag för din del puss!!

2009-02-18 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0