Lycka!

Ja, mina vänner! Jag fick jobbet jag suktat efter ett  tag nu, dessutom en tjänst på mer % än vad jag har nu = mer pengar. :) Ska få jobba med Maja igen! Underbart! Det var ju det vi sa Maja!

Nu händer det en del framöver
.
Ikväll blir det afrodans med Carro, imorgon ska jag på teater med Daniel efter jobbet, mys med Madde o Maja på lördag troligtvis, på söndag fyller lillebror tonåring och nästa vecka ska jag städa hos farmor, fira mamma (som fyller år idag), träffa Alexandra igen som kommer ner ♥ och sedan blir det en Kielkryssning på det. Rooligt!

Idag fyller mammi 50 och jag har firat henne med lunch på stan. Åt på Jensens Böfhus, både huvudrätt och dessert såklart! Köpte också ett presentkort på "Lilla Kurorten" så hon kan välja behandling och gotta sig. Hon blev glad!









Tack tjejer igen för en fin helg! Hade supermysigt!


Kommentarer
Postat av: alexandra

kul helg!=D

2009-02-21 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0